Han buscat informació sobre el grup que els ha tocat: mamífers, ocells, rèptils, amfibis, peixos i insectes. Han de buscar informació de: què mengen?, on viuen?, com respiren?... Han trigat un mes en realitzar-ho. Cada grup ha fet un mural i després ho han d'explicar a tots els seus companys.
També fan un treball escrit que té: una portada amb la foto d'un animal del seu grup, un full amb totes les coses que saben sobre els animals; aquest full el fan abans de començar el treball. Per últim hi ha una contraportada.
No només treballen els animals a classe de naturals, també a l'hora de informàtica ho fan: busquen dues curiositats sobre ells.
A cada grup hi ha quatre o cinc nens. Un d'ells és el secretari.
Vinga! Som-hi! I vigileu que molts animals es troben en perill d'extinció. Els hem de cuidar.
També fan un treball escrit que té: una portada amb la foto d'un animal del seu grup, un full amb totes les coses que saben sobre els animals; aquest full el fan abans de començar el treball. Per últim hi ha una contraportada.
No només treballen els animals a classe de naturals, també a l'hora de informàtica ho fan: busquen dues curiositats sobre ells.
A cada grup hi ha quatre o cinc nens. Un d'ells és el secretari.
Vinga! Som-hi! I vigileu que molts animals es troben en perill d'extinció. Els hem de cuidar.
Text: Pablo Domínguez i Guille Codina
Foto: Eugènia Buscà & Laura García
Foto: Eugènia Buscà & Laura García
1 comentari:
Ostres nois, felicitats, està molt ben escrit! Sou uns grans periodistes!
Publica un comentari a l'entrada