15 de novembre 2006

PROHIBIT EL PAS I MULTA ALS QUE HAN PASSAT

Els nens de 5è aquest mes de Novembre han anat a fer una classe pràctica de tràfic amb la Guàrdia Urbana. Allà hi havia un circuit. Al circuit, mentre uns agafaven les bicicletes i es posaven el casc altres feien de jurat, mentre d'altres feien de vianants. En acabar la pràctica, van fer un petit test. La Guàrdia Urbana va estar molt contenta perquè tots els nens es van portar molt bé i tots van seguir molt bé els senyals i normes de tràfic.
Segur que aconsegueixen els carnets.
STOP què vol dir?
Para o tortazo seguro!

Mireia Miral i Ferran Montserrat

15 comentaris:

Anònim ha dit...

M'agradat molt el reportatge !
Encara què no vam cumplir les
senyals.
PETONS!

Anònim ha dit...

AQUEST COMENTARI ESTÀ FORÇA BÉ,PERÒ TINDRIEU QUE FICAR UNA FOTO

Anònim ha dit...

HOLA!SOCC AFICIONAT DELS TRES NOIS PEDRO JAIME I POL MAGREADAT MOLT EL REPORTATGE

Anònim ha dit...

Es la millor noticia del la setmana

Anònim ha dit...

hola bona eexcursioneta en bici adeu

Anònim ha dit...

hola nosaltres no vem fer de vianants nomes de jurats i de anar amb bicicleta pero m'ho vaig passar molt be

Anònim ha dit...

Jo he anat tambe era molt divertit fins que es va acavar

Anònim ha dit...

emb va agrada molt la bici i tot el ciorcuit

Anònim ha dit...

M' ha agradat molt i voldria repetiro

Anònim ha dit...

melo pase de miedo

Anònim ha dit...

M' ha agradat Molt i voldria Repetiro

Anònim ha dit...

jo vaig ana r l'any passat i...
mola

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

jo també vaig anar l'any passat i m'ho vaig passar molt bé

Anònim ha dit...

tal i com han dit hens ho vem passar super be