08 d’octubre 2008

UN PROFESSOR DE PEL·LÍCULA!

El professor Albert, de 6è, és nou a l'escola.
A principi de curs, encuriosits per conèixer–lo, el vam entrevistar. Ell, molt amablement, va respondre les nostres preguntes:
1- Per què et vas canviar de col·legi?
Perquè aquí hi ha activitats relacionades amb el que jo estic estudiant, audiovisuals.
2- Quines diferències notes entre els col·legis?
La gent és diferent. Us he trobat responsables i treballadors.
3- T'agrada estudiar?
Sí, sobretot els temes que m'agraden.
4- A quants col·legis has treballat?
A dos, a l'anterior i en aquest.
5- Quines altres aficions tens?
A mi m'agrada jugar a l'ordinador, fer cinema i escriure.
6- Toques algun instrument?
Sí, el piano, la flauta, la trompa i la bateria.
7- Tens alguna mascota?
No, però vaig tenir una gossa.
8- Tens afició per les plantes?
No em desagraden, però no tinc prou paciència ni memòria per cuidar-les.
I aqui s'acaba la "pel·lícula".
Gràcies, Albert i que tinguis una bona estada al col·legi!
Text: Sílvia Margarit & Carla Martínez

11 comentaris:

Anònim ha dit...

El Albert és molt bon professor,que bé que estigui al cole

Anònim ha dit...

Aquest es l'Albert es el nostre profe de música, encara que sigui nou es molt simpatic i alegre. Ens fa unes activitats molt divertides que feia al altre cole.Algunes vegades quan ens portem malament ens fa fer un treball sobre música, es per el nostre be. Bueno espero que el conegueu us ho aconsello.

Javier García 6è-a

Anònim ha dit...

Hola, l'Albert es molt bon professor
tan de musica i de tutor de classe.
Espero que tingui un bon curs!!!!

Jordi Martin 6è-A

Anònim ha dit...

trobo que es un porofesor molt bo i te molta memoria en un dia es va enrecordar de tots els noms dels nens nensde la clase

Anònim ha dit...

Caram doncs moltes gràcies :D! Jo també estic molt content de poder compartir un curs amb vosaltres.

Anònim ha dit...

Realment l'Albert és un mestre excel·lent. Jo vaig tenir la sort de treballar amb ell a l'altra escola i en sóc testimoni. Aprofiteu-ho!!!

Anònim ha dit...

estic d'acord aqmb els comentaris

Anònim ha dit...

estic d'acord aqmb els comentaris

Anònim ha dit...

lAlbert es un profe molt quai! jeje.
A mi el que em va sorpendre mes va ser el primer dia que el vam coneixer
no li aviem dit els noms i ja es sabia el nostre nom el cognom i asta com ens deien els nostres amica!! =0
lAlbert es un crack buenu family adeù

PD:Ya HO SE QUE HE FET FALTES I ME DESCUIDAT EXSENTS PERO ESQUE ARA NO TINC TEMPS PER MIRAR LES FALTES JEJE♥

ANNA FERRER*

Anònim ha dit...

hola q guay aixo del nou profeeeee!!!!!jejejej
ANNA tens rao a mi tmb am va sorpendre mlt veurer un profe nou i q sapigues tots els noms!!!


anonim

Anònim ha dit...

PER 1 PROFE GENIAL I ESPEREM QUE DURI MOLT TEMPS A AQUESTA ESCOLA I QUE PASSI PER MOLTS CURSOS ,VINGA, ANIMS JI,JI,JI SORT DEW DEW!

LAIA PASCUAL TORRES