23 de febrer 2010

TALLER DE EduCom

Los alumnos de sexto han cambiado de taller de EduCom (educación en comunicación) este trimestre.

Los niños de sexto A ahora están haciendo el bloc, que es publicar en la web del colegio un artículo que toda la primaria puede leer.
Los de sexto B son los encargados de la televisión, así que con imágenes explican lo que pasa en cada ciclo para que todos lo puedan saber. Creo que lo han hecho muy bien para ser la primera grabación y no han tenido ningún error.
Y los de sexto C ahora son los responsables de la radio. Ya os seguiremos informando. Hasta la próxima.

Autor: Marc Pons

6 comentaris:

Anònim ha dit...

M'ha agradat la notícia perqué explica molt bé la feina de EduCom.
La fotografia es molt bona!! ;)

Aleix Ricou

Anònim ha dit...

Jo estic en el bloc i m'agrada molt per què faig angles, català i castellá pero lo millor que m'agrada es esta en els companyans.
Es pero que os motibi aixo.

Maichel Egea

Anònim ha dit...

M'agradat bastant la informació que heu escrit perqué jo també escric al bloc i us felicito per la fotografía.

Laura F.

Iria(L) ha dit...

Us ha quedat molt be el article es nota que l'heu treballat molt.

Per cert, moltes gracies per posar-nos a mi i al vicente a l'imatge!!!

Anònim ha dit...

No està mal per ser un article pèl-roig... XD!!

Albert

Oscar ha dit...

Que gracios albert!
M'agrada el comentari.LLastima que s'hagi acabat el trimestre i no farem ningun mes.


bona setmana santa!