08 d’abril 2010

EN EL FIL DE VAN GOGH

Els alumnes de 6è estan cosint uns quadres de Van Gogh.

Hi ha dos tipus de quadres: La nit estrellada i el Camp de blat amb xiprés. Aquests dos quadres són paisatges molt famosos pintats per Van Gogh. Encara no ho hem acabat i abans de començar a cosir vam buscar informació sobre els paisatges i la vida del pintor. Aquests quadres els hem de cosir amb llana de colors amb la tècnica de la puntada llarga. Per aquells que no ho sabeu, aquesta tècnica es fa cosint des del lloc d'on comença el color fins a on acaba en línea recta i verticalment. De moment ens està agradant força, tot i que ens costa bastant enfilar l'agulla.
Aquest és el nostre últim article. Esperem que us hagin agradat tots els articles que hem escrit durant aquest segon trimestre, incloent aquest. Ens veurem al pati!

Laura F., Aleix R. i Michael J.

18 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola,
a mi hem va encantar fer el quadre perquè era una feina bastant distreta i divertida.L'unica cosa que molestava era l'agulla, sempre costava enfilar-la, pero com ja he dit abans ens vam divertir moltíssim.
Adeu i fins un altre.
Marta Santamaria

Unknown ha dit...

I ben bonics que han queday!

Anònim ha dit...

A MI M'HA AGRADAT MOLT AQUESTA PLASTICA PERQUE NO ERA DIFICIL PERO ERA DIVERTIDA.

JORDI PANÉ

Anònim ha dit...

mola guaka-mole

Miriam Vargas

Anònim ha dit...

Hola, els cuadres eran chulos de fer però costava ficar el fil a la gulla, pero pel dames eren bastant bastant facils.
Però valia la pena fe un esforç perquè desprès van quedar chulissims!

Santi Deprez

Anònim ha dit...

Hola, els cuadres eran chulos de fer però costava ficar el fil a la gulla, pero pel dames eren bastant bastant facils.
Però valia la pena fe un esforç perquè desprès van quedar chulissims!

Santi Deprez

Anònim ha dit...

hola soc en david seguí i penso que el cuadre era fàcil i divertit però es tardava temps en fer-ho

Anònim ha dit...

Aquesta plàstica m'ha agradat molt, i els quadres en quedat molt macos però cada cop que s'acabava el fil era un pal tornar-lo a posar!


Mònica Cubells

Anònim ha dit...

A MI M'HA AGRADAT MOLT ELS CUADRES DE VAN GOGH.
M'ENCANTA ES SUPER GUAY!!!!!!!!!!!



IVETTE AMARGÓS

Anònim ha dit...

AQUESTA PLASTICA M'HA AGRADAT MOLT.

JORDI PANÉ

Anònim ha dit...

a quet cumanatari es per els profes
que ens an alludat ha fer el quadra
i tambe per tot la poll que ens an
alludata a fer els nostaes trevalls
aclasse aijo estot ha deu .

Anònim ha dit...

espero k no s'hagin punxat amb l'agulla...
XD

Anònim ha dit...

ES MOLT DIVERTIT COSIR ES L'HO QUE MÉS M'AGRADA.
M'ENCANTEN ELS CADRES DE VAN GOGH
I SOBRETOT LA NIT ESTRELLADA


IVETTE AMARGÓS

Anònim ha dit...

ES MOLT DIVERTIT COSIR ES L'HO QUE MÉS M'AGRADA.
M'ENCANTEN ELS CADRES DE VAN GOGH
I SOBRETOT LA NIT ESTRELLADA


IVETTE AMARGÓS

Anònim ha dit...

A MI NO EM VA AGRADAR COSIR





GUILLEM CARDIL

Anònim ha dit...

que guai esta l'article,a mi em va agradar molt fer aquesta activitat i va ser molt divertida, jo vaig fer la de la nit , que per mi era la mes bonica
laura saenz

Anònim ha dit...

Espero que us hagi semblat divertit i xulo fer el cuadre cosint!!
Raquel Padial

Anònim ha dit...

A cosiiiiiiiiiiiir!!! Ara som nosaltres els grans de primaria i els periodistes !!!