19 d’octubre 2010

COMPUTERS vs BOOKS

Children of 6th grade prefer the computers rather than books.

We spoke to the pupils of the last course, of primary and they said:

-I prefer computers because it's better for the backbone.
-I prefer books because they are more tradicional.

And now the question is:
Do teachers like the same?
Teachers said:
We need to reach a middle point because: computers are better for the backbone, but worse for the eyes.

We agree with most of the children but it is a school decision.
Sandra R, Lourdes M & Natalia D

12 comentaris:

Anònim ha dit...

Us esteu tot el cap de setmana davant una pantalla i encara voldríeu passar-vos la setmana igual?!? XD

Albert

Anònim ha dit...

Nosaltres estem amb els ordinadors!!!I si, ens passem tot el cap de setmana al ordinador i en volem mééééssss!!!!
Laura Casamitjana & Sílvia Nolla

Anònim ha dit...

M, agradaria saber que fareu per possar 25 endolls a cada classe pels ordinadors ...JULIET 00

Anònim ha dit...

M'encantaria tindre ordinadors a la classe

Anònim ha dit...

magrada molt larticle

federico ha dit...

està comprovat que els ordinadors a certa distància no fan mal als ulls, per això m'agradaria molt que encon- tes de llibres tinguessim ordinadors i que els deures els enviessim per correu electrònic es clar, amb un límit de temps, però l'article està molt bé!!!XDDDDDD

alex camps ha dit...

albert jo crec que si k s'a de poder jugar no xd xd

alex camps ha dit...

jo estic amb els ordinadors nomes veient la foto ja m'enganxo xd xd

Laura Andújar Polo ha dit...

És veritat, els ordinadors ens encanten però també és veritat que els llibres són molt tradicionals.
Jo escolliria els llibres perquè porto tota la vida estudiant amb els llibres i s'em fa extrany utilitzar els ordinadors per a totes les feines de classe.
En quant a l'article, està molt però només heu posat la opinió dels alumnes i dels professors. Podrieu haver investigat una mica més per acabar de pulir el vostre article.
Molt bé, noies!!!

Paula C ha dit...

a mi tambe m'agradan mes els ordinadors que els llibres

Sílvia ha dit...

Seria divertit i original tenir ordinadors, pero ja és molt tenir una pissarra digital.

Marta F ha dit...

M'agradat perquè jo també estic d'acord en això.