21 de desembre 2011

BOLETAIRES A L'ATAC!

Els alumnes de 6è van anar d'excursió a Begues.

El dia 14 de novembre, els nens i nenes de 6è van anar al bosc a buscar bolets.

Alguns alumnes van portar cistells per dur els bolets trobats a l'escola. Els van collir amb les mans perquè no portaven ganivets.

Els nens i nenes es van separar en dos grups principals i d'aquests, van tenir que fer uns altres de cinc o sis persones. Cada colla de nens, sense professors, van anar a caçar bolets durant una hora i mitja.

Unes alumnes de 6è-A van trobar un bolet d'uns 20 cm.

A l'hora de tornar, el segon grup, va anar caminant fins a la casa de colònies sota la pluja i entre la boira. Quan van arribar, tots van dinar i després van anar a escampar la boira i a jugar una estona.

Un cop a l'escola, els bolets recollits els van exposar al passadís de primària. Els experts boletaires van classificar-los en diferents tipus i espècies, per exemple: verinosos i no verinosos. També hi ha algun fruit silvestre, pinyes i flors.

S'ho van passar d'allò més bé.

Aina S., Paula L. i Irene M.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Que heu trobat molts bolets?
Jo sí
chus

aina i ainara ha dit...

Que guay !!! jajajaj us heu esforçat molt eh ?? :)

Anònim ha dit...

va ser molt divertit!

Marc Torres ha dit...

El meu grup es va perdre i vam tirar els bolets, ja que eren un estorb :(
No m'ho vaig passar bé si no fos per aquesta experiència tant dolenta.
Però si no fos per això segur que hauria sigut D I V E R T I D I S S I M.

dani ha dit...

M'ho vaig passar d'allò mes bé!!!!!!!
Va ser una sortida molt divertida!!!!