09 de febrer 2012

LA FRUITA CONTRAATACA

Del 16 al 20 de gener els alumnes de primer van celebrar la setmana de la fruita. 

Cada dia de la `Setmana de la fruita havien de triar una peça de fruita per menjar-se-la com esmorzar. Podien portar de tot: plàtans, peres, maduixots, pomes, kiwis, mandarines... 

El divendres tots el alumnes varen portar a l’escola molta fruita, de tots els tipus que volien ells, i van fer una macedònia gegant! 

Primer van pelar la fruita (van tardar molt perquè n’hi havia molta!); quan ja ho tenien tot llest, la van tallar en trossos petits i la van ficar en un bol gran juntament amb suc de taronja boníssim! 

Mmm! Quina bona pinta! Ja ens agradaria a nosaltres ser de primer! 
Us imagineu una setmana de les llaminadures? 

Maxim B. & Josep B.

21 comentaris:

Anònim ha dit...

MMMM... se'm fa la boca aigua :p

Anònim ha dit...

Sou uns artistes! Ara l'heu de fer també a casa.

Aco ha dit...

Jo sí puc imaginar-me una setmana de llaminadures!

Anònim ha dit...

MOL BONA FEINA "XATOS"

jaume c. ha dit...

molt bè m'encanta la fruita...
¡però més les llaminadures!

Anònim ha dit...

No em podria imaginar una setmana de llaminadures perque al dimarts ja no en quedarien!

Anònim ha dit...

m'agradaria provar aquesta macedonia, segur que esta bonissima... Seguiu publicant aquests articles tant ¡DELICIOSOS!

Anònim ha dit...

NYAM NYAM QUINA GANA K TINC

Anònim ha dit...

Quina bona pintaa!!!
Però, prefereixo una setmana de llaminadures!!!
Ara mateix em menjaria el plat sencer!

Anònim ha dit...

Es una bona idea la setmana de la fruita ja que és saludable, i, també ensenyar-los a probar nous aliments, en aquest cas, fruites.

mark ha dit...

ja magradaria a mi fer una setmana de les llaminadures!!!no en quedaria ni una perque me les menjaria totes!!

Anònim ha dit...

mmm Sol de llegir-ho m'agafat molta gana!

Anònim ha dit...

jo tambe vull fer macedonia

Marc Torres ha dit...

Bon treball Maxim i Josep! Seguiu fen textos així perquè us queden fenomenals

Anònim ha dit...

Ara mateix tinc gana... Només veure la macedònia i aquest article tant deliciós la gana s'ha multiplicat per 10!

Anònim ha dit...

Gràcies pels comentaris amics i tutora!!!

jaume c. ha dit...

ho heu fet molt be avera si el següent es tant delicios

Celia & Mariona ha dit...

Us felicitem nois, molt ben redactat!

Claudiaaa!!! ha dit...

QUE BOOOO!!!!
Segur que a tothom li agradaria una setmana de llaminadures i sobretot a mi!!! QUINA SETMANA SEGUR QUE NO VA QUEDAR RES!!!!

anna ha dit...

nyam nyam ara hem venen ganes de mengar- ne una ara,a veure si també ho mengeu també a casa!!!!!

Anònim ha dit...

gracis a toots!!!