23 de gener 2007

L'ÚLTIMA ESQUIADA PELS DE 6è

Com tots sabeu la setmana passada molts dels alumnes de 4t, 5è i 6è van anar a esquiar a Andorra.
A punt de ser les dues, tots els alumnes esperaven neguitosos l'arribada dels autocars explicant les coses que volien fer durant aquella setmana. Dues hores després paràvem a l'àrea del túnel del Cadí, per descansar i estirar les cames.
El viatge era llarg però se'ns va fer curt i quasi sense adonar-nos-en ja havíem arribat. El primer que vam fer va ser deixar les maletes a una habitació i després vam anar a llogar esquis, botes i cascs.
El segon dia ens vam llevar molt d'hora, ens vam vestir i vam esmorzar, al cap d'una estona vam marxar cap a les pistes.
El primer dia d'esquí es va fer molt avorrit per als debutants mentre que els altres estaven fent una prova de selecció per saber a quin grup i amb quin monitor anirien.
Els altres dies ja van ser més divertits perquè tots els nens ja baixaven pistes cada vegada més difícils.
L'hotel on ens allotjàvem es diu Sant Eloi*** i està molt bé.
Aquest és l'últim any que els nens de 6è van a esquiar amb primària i esperem que s'ho hagin passat molt bé.

Núria De Fuentes i
Francesc Rosell

2 comentaris:

Anònim ha dit...

hola jo vaig anar a esquiar i no tots van anar a llogar esquis els que ja en tenien es van quedar a l'hotel pero apart d'aixo m'agradat molt aquest article

Anònim ha dit...

aquest article està molt ven escit i m'agrada molt la forma en què expliquen com ho hem viscut els nens de sisé m'agradaria qué fesin més articles com aquest o com el de desastres nmaturals d'angles qué també esta molt bé