11 de novembre 2009

LA CASTANYADA FA NOUS RÈCORDS

Els de tercer celebren la castanyada molt a gust.

Aquest curs els nens de tercer, quan va arribar la setmana de la castanyada, només pensaven en una cosa: La Castanyada!
Sembla que aquest any, els professors han volgut batre les seves pròpies marques, ja que els nens de tercer preferien menjar panellets, castanyes o moniatos, a jugar al pilla-pilla, a fet i amagar etc. Això sí, no van fer cap joc especial, només es van seure a terra i apa, a menjar panellets i castanyes!
La veritat, és increïble. Si anem anys enrere veuríem que els nens menjaven ràpid el que portaven i tot seguit, s'anaven corrents a jugar a fet i amagar fins que arribés l'hora de pujar a classe.
Doncs bé, els nens s'ho han passat molt bé berenant al pati, però sobre tot, menjant panellets, ja que són molt dolços.
Fins una altra!

Raquel Aparicio i Alejandro Fernández

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Aixo esta genial !!!! super bé.

Jordi Guixeras

Anònim ha dit...

M'ha agradat molt perque esta ben expresat i expliqueu el que han fet etc.



Esther Ferrer Baruquer

Anònim ha dit...

La castanyada va ser molt guai per que vem menjar castanyes panallets i moniatos
Xènia Manzano

Anònim ha dit...

Hola, com cada any m'ho paso molt bé a la castanyada, segu que tothom també.
Alvaro Ortiz

Anònim ha dit...

Jo prefereixo jugar al pilla-pilla o a l'escondite a quedarme menjant castanyes i panellets.
M'ha agradat molt l'article, us ha quedat molt bé.

Núria Zapatero

Anònim ha dit...

Que interesant i d'dibertida que es la noticia.

Albert Ruiz

Anònim ha dit...

jeje,jo cuan anaba a 3er tambe m'ho pasaba molt be a la castanyada perque m'agradaben molt els panallets i les castanyes,ara ja no m'agraden tant , pero m'enrecordo de que sempre cuant acababa jugaba al pilla pilla!!
Laura Sanz

Anònim ha dit...

Si és que els de 3r. són molt civilitzats... tot i que els de la foto són de 2n... ;)

Albert

Anònim ha dit...

Els de 6è no celebraran més la castanyada. Quina pena... :(

Aleix Ricou