15 de març 2012

BRANKI BRANKI

Els nens de 3r s’han inventat un nou joc pel pati. 

Els alumnes de 3r, tan imaginatius com sempre, van unir les seves idees per crear un nou joc: branki branki

Consisteix en donar voltes en una columna fins que t’atrapen, llavors has d’anar a la següent columna i així fins que s’acabi. Guanya l’últim que es queda a les columnes. Juguen els dimecres, el dia sense pilota, per divertir-se tota la classe. 

Ens preguntem qui serà el guanyador! Compte si passeu per les columnes dels porxos, que no us agafin a vosaltres que quedareu enganxats al joc! 

Segur que el dimecres que ve s’inventaran un nou joc! 

Emma R. i Oriol Z.

7 comentaris:

Júlia ha dit...

Que divertit que sembla aquest joc! El pròxim dia de pati jugaré amb les meves amigues al "branki branki"!!

anitaaaaa!!!!!! ha dit...

jajajajajajajjajajajaja molt original!!!!! mai se m'hagués ocurrit parlar d'un tema tan original us felicito

Elisabet ha dit...

Ostres! Quina imaginació que tenen els nens de 3r! Té mot bona pinta auest joc perquè així els dies sense pilota tenim algo que fer i a mésm mot divertit.

dani ha dit...

Quina bona imaginació!Sembla molt divertit, quan m'avorreixi jugaré a aquest joc.

Claudiaaa!!! ha dit...

M'AGRADA MOLT AQUEST JOC!!
Ja els dire als meus amics i coneguts que hi juguin a aquest joc!!

eloeteeeeeeee!!!:D ha dit...

Aquest joc es molt molt original!!! No m'extranya que els alumnes de tercer mai s'avuerreixin als patis, s'ho deuen passar tant bé...

Ana ha dit...

Quina imaginació!