08 de juny 2009

Els nens de 4t a colònies!

Els nens de 4t de primària van anar a Begues.
Van anar en autocar, en arribar van deixar les maletes a les habitacions. Desprss van sortir i van anar a fer l'excursió pel bosc de davant perquè hi havia molta boira al bosc de darrere. Allà van dinar el seu menjar de casa o del col·legi. A l'acabar van jugar una mica per allà i van tornar cap a la casa de Begues. Van baixar als patis d'abaix i van anar a jugar a futbol, a bàsquet, etc. Després de jugar van anar a sopar. A l'acabar de sopar van anar a jugar abans de fer el joc de nit. Ja era l'hora de fer el joc i van agafar les llanternes i van començar a buscar uns paquets misteriosos que es van perdre per allà i a l'acabar van anar a dormir.
El segon dia de colònies es van llevar, van esmorzar, etc. Van fer uns pastissos que l'endemà els van tastar i eren molt bons, després van fer els grups per fer unes samarretes per tenir un record de les colònies de 4t després van anar a sopar i després van anar a fer el joc de nit i a dormir.
El tercer i últim dia de les colònies de 4t van aixecar-se, van esmorzar, van jugar una estona i després de tot això cada grup de persones van fer la samarreta i com ja era l'hora de dinar van anar a dinar i després van jugar una estona més als patis d'abaix i van anar a buscar l'autocar i van tornar cap al col·legi i els seus pares els van venir a recollir els seus pares.
Així van ser les colònies dels nens i nenes de 4t.
Pau Fabra i Ricard Ginès

8 comentaris:

Anònim ha dit...

hola,jo també vaig anar de colònies l'any passat i m'ho vaig passar molt bé i espero que vosaltres també us agueu divertit molt

judith garcia 5è-C

Anònim ha dit...

HOLA NOIS!!que be a colonies jo encara m'enrecordo fen excursions i de tot..bueno jo l'any que be tambe de colonies espero que us u agiu passat be ,un peto !!!

Laura Saenz 5c

Anònim ha dit...

hola, a mi em van encantar aquelles colònies,em vaig diverti tant
Marta Santamaria 5è-c

Anònim ha dit...

Que bé! Jo l´any pasat m´ho vaig pasar molt bé espero que lany que bé m´ho pasi millor encara


Nuria Zapatero 5èC

Anònim ha dit...

me nalegro molt

daniel devesa

sandra ara ha dit...

hola a tots!!!
Per cert un text ,olt ben redactat!!!

Be m'enrrecordo quan vam anar de colonies!!! que divertit!!!!
Be seguiu així i segur que treieu un exel·ent a català.
adeu

Anònim ha dit...

Hola, jo aquest any també he anat de colónies i m'ho he passat molt bé, espero que us hague passat igual que jo!
Jordi Martin 6è-A

Carla González 6é A ha dit...

Jo en les colonies sempre m'ho paso molt bé i llastima que la samareta que vam pintar s'ha m'agi quedat petita.

Van ser molt divertidas les colonies de 4t!!!