02 de juny 2009

PUNTS SENSE PARAR

Els nens i nenes de quart han començat a l'hora de plàstica un puntejat per posar-lo a la propera tapa del recull de treballs.

Consisteix en l'ús de diferents retoladors i anar fent puntets dins un dibuix sense que quedin gaires espais en blanc. Aquest dibuix també té la gràcia que en veure'l de lluny es veu tot pintat.
Encara que sigui una activitat molt cansada, si es fa bé i amb paciència pot donar molts bons resultats i ser un treball molt vistós.
Oriol Rosell i Marcos Terrones

6 comentaris:

Anònim ha dit...

molt bonica l'activitat!!!

Judith

Anònim ha dit...

YA MAGRADARIA A MI HABER ANAT A BEGUES!!!SEGU QUE US O VEU PASSAR GENIAL!!!

iria ha dit...

no vau acabar maregats????

adeu

Anònim ha dit...

Us ho veu passar bé? Yo si m'ho vaig passar bé però vaig quedar fart de fer punts.

Alejandro

Anònim ha dit...

A qui deixo el meu comentari! Es way la web del cole pero m'agradaria que a la web penjesiu coses mes divertides com per exemple..(chistes, endevinalles,enigmes etc ...)

Espero que aquests comentari el llegiu!




Att/ Adriana Massini!

Anònim ha dit...

No us canseu tant fen aquest puntajat, és broma, esta molt ben fet però també s'ha de dir que esta molt ben redactat.



Gerard Aranda Castells