08 de juny 2009

QUINTO CONQUISTA LA PLAYA

Los niños de quinto de primaria fueron a la playa de Castelldefels.
Nuestras fuentes de información (Aco y Toni) nos han explicado el por qué de esta excursión.
Las ideas que tienen los profesores son tres:
1. Pasárselo bien.
2. Hacer grupos con diferentes niños de diferentes clases.
3. Hacer creer a los niños que estas pruebas no son competiciones.
Esta excursión tiene tres partes:
- La primera y la segunda son actividades de repaso de los años anteriores.
- La tercera constaba de deportes que han hecho durante quinto de primaria pero practicado en playa: tennis playa, fútbol playa, voley playa y muchos más.
Se lo pasaron muy bien jugando y participando todos los niños de quinto de primaria.
Además de reir la mayoría de niños y niñas se quemaron la espalda por el sol pero lo soportaron muy bien.
Esperamos que los niños que irán el año que viene se lo pasen igual de bien.
Núria Buch y Xénia Andújar

17 comentaris:

Anònim ha dit...

hola!!Que be que ens ho vam passar a Castellsdefels,va ser molt dibertida l'excursio, hem van agradar molt les gimcanes,sobretot la de l'esponja ,jo recomano als de 4 que i vaagin us ho passareu molt be!!un peto..

Laura Saenz 5c

Anònim ha dit...

Hola, la excurció va estar molt bé, pero si anem ala platja (apart de fer esport) ens podriem haver banyat.
Podriem haber anat a un polideportiu, per anar ala platja i no banyarnos...i ademes quan ara fa tanta calor...

adeu

Álvaro Ortiz 5è-C

Anònim ha dit...

hola, estaba molt bé pero era millor fer gerra d'aigua.dw.xo







Ferran Pérez 5è-c

Anònim ha dit...

Hola , ens ho vem passar molt bé , espero que els nens de 4 rt també l´any que ve , ells també s´ho passin molt bé.


Pau Maurel 5èC

Anònim ha dit...

hola, jo em vaig divertir moltíssim el joc que em va agrada va ser el de les esponges.
Marta Santamaria 5è-c

Anònim ha dit...

Hem va agradar molt l'escurssió a la platja. Espero que els de 4t tambe ho puguin disfrutar com nosaltres.

Albert ruiz 5è-c

Anònim ha dit...

Si què ens ho vem passar molt bè i vem riure molt.I jo també em vaig cremar!

Fran Martín 5é-c

Anònim ha dit...

Senbla que va ser divertit na de colonies. Els de 5è ens ho vam passar molt bé l'any pasat. Espero que vosaltres tambe.

Albert Ruiz 5è-c

Anònim ha dit...

M´ho vaig pasar molt bé em van agradar molt totes les activitats


Nuria Zapatero 5èC

Anònim ha dit...

jo tambe m´ho vaig passar molt be amb tots vosaltres, espero poder repetir aquesta excursio amb els alumnes de quart el proper curs

gracies a tots i totes pel vostre comportament us mereixeu un 10

Anònim ha dit...

hola.
jo l`any passat també m`ho vaig passar molt b.
i també em vaig cremar l`esquena
espero que els de 5è tam,be s`ho passessin igual de b.

irene soucheiron 6eA

sandra ara ha dit...

hola noies!!!

un article molt ben redactat!!!!
M'enrrecordo de quan vam anar nosaltres. Que divertit!!!!

Adeu.

Anònim ha dit...

Espero que s'ho hagin passat molt bé!
I que ho puguin repetir.
Jordi Martin

Anònim ha dit...

jo mo vaig passar molt be pero la pega es k no ens van deixar vanyarnos
daniel devesa

Carla González 6é A ha dit...

Que divertit va ser veritat aquesta excursió,tinc que confesar que m'ho vaig pasar d'alló més bé i es bque ademés va fer un sol extraordinari.

A tota la gent que coneixo de 5é m'ha dit nque so ha passat moooolt bé.

Anònim ha dit...

Hola , ja m'enracordo de quan vem anar va ser molt divertit !
Ens ho am passar molt bé!!
Ancara que alguna poersona es va cremar bastant!!
els jocs van ser molt divertits .
perque la platja no és lo mateix que un pati.
espero que hos haveu passat també com jo mu vaig passar!!


Anna Casals

Anònim ha dit...

Jo m'ho vaig passar molt bé exepte en el moment que el franco em va tirar crema de sol a l'esquena i despres sorra.
Si voleu una revista de uns de la meva classe, incluit jo, ho heu de dir al manyanetexpres@gmail.com
es gratis
pol marín proximament en 6è B