16 de desembre 2009

DIFUMINAMOS CAMPANAS

Los niños y niñas de cuarto han hecho una tapa del Recull diferente a las anteriores.

Los alumnos de cuarto están haciendo un nuevo Recull y para orientarnos hemos preguntado a un niño de cuarto C.
Nos dijo que en la tapa del Recull, con una plantilla en forma de campana que les ha dado su profesora.
Nos quedamos muy sorprendidos cuando nos explicó como se hacía. Debian reseguir con ceras los bordes, de la plantilla; se tenían que hacer una y otra vez. Después pasaban el dedo como si difuminaran, para que quedara más vistoso y más extravagante.
Al final de todo, encima de la campana la profesora hizo un agujero en cada campana para después ponerle una cinta y hacer un lazo.
Nos ha gustado mucho hacer los artículos del blog este trimestre, porque nos ha gustado explicar vuestros trabajos.
Esperamos que nuestros compañeros de sexto A lo hagan igual de bien que nosotros (je, je... es broma).
Este ha sido nuestro último artículo de 7mana 7mana.
¡Feliz Navidad!

Ferran Pérez y Marta Santamaria

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Que divertit peró no havien fet altres tampes diferents??

Bueno en tot cas hu an d'aver fet molt bee!!!
que segueixin aixiii!!!

Anònim ha dit...

El vostre comentari m'ha semblat molt interesant perque heu fet algunes bromes.m'enrecordo que el meu primer recull va ser patetic però ara ja estan millor.



Anna Vicente

Anònim ha dit...

aquest recull segur que els hi ha quedat molt bé però ja veurem si també els hi queda bé els de l'any que ve perquè els tindran que fer a casa. M'ha agradat molt aquest article perquè ho heu esplicat molt bé iespero que l'any que bé també els feu igual de bé.


Xènia Manzano

Anònim ha dit...

Aquest trimestre fent aquest bloc m'ha semblat molt divertit i entretingut. La setmana que m'agradava més era la segona quan ja anavem a publicar, no és que l'altre no m'agrades però m'agrada més l'altre perquè pujavem a una sala diferent, anavem a fer fotos,ho anavem a penjar....en fi que m'agradava més la segona. A la primera ens quedavem a la classe per redactar i aixó no m'agradava tant.
En resum que ami aquest bloc m'ha agradat baastant!!!.





judith*

Anònim ha dit...

Fer el bloc per mi ha estat molt divertit i a la vegada entretingut. Encara que també m'ha portat mal de caps ja que hi havia molt de xivarri per treballar, a més, quan et tocava fer l'article de primer i segon no et responien el que els preguntaves.
Encara així m'agradat molt perqué aprenies coses interessants i recordaves el que havies fet en el passat.

Alejandro Fernández

Anònim ha dit...

La meva experiencia ha sigut molt divertida perque és la primera vegada que faig aixo .La veritat és que ea pesat pero,si soc sincera a s igut molt entretanit.Pero al veure que tots parlaven dons jo no em tallaba i tambe parlarlaba.
La meva sort ha sigut que m´han posat amb lémpollon de la calasse QUINA VONA SORT LA MEVA JAJA.
RAQUEL APARICIO