16 de desembre 2009

ELS GRANS NÚMEROS

Els alumnes de 2n estudien les centenes, desenes i unitats.

Fa unes setmanes ens van explicar que estan estudiant les centenes, desenes i unitats.
Per fer-les bé s'ha de saber molt bé on es col.loquen i els nombres. Ens van assegurar que els ha agradat aquesta feina, però que els ha costat al principi.
Tot això ho han estudiat a Matemàtiques. Amb les professores: Lourdes, Alèxia i Mercè.
En aquesta unitat han d'estar molt atents a la classe, perqué si no escolten ja saben les conseqüències. Mala nota!
Adéu i... a partir d'ara us deixarem amb els nostres companys de 6è A.
A nosaltres ens ha agradat molt aquesta activitat, esperem que els surti tan bé com a nosaltres!
Enrecordeu-vos: heu de treballar molt a classe si després vols un bon resultat a les notes!
Bon Nadal!

Carolina Quevedo i Pau Maurel

5 comentaris:

Anònim ha dit...

M'ha agradat molt perque ho expliqueo molt be el que leu fet i explicat molt be! i bon nadal i feliç any nou


Esther Ferrer Baruquer

Anònim ha dit...

hola jo també ho vaig fer a mi em va agradar vastant a vosaltres també ¿no?

albert ruiz

Anònim ha dit...

m'agradat molt amdona pena tindreque deixaro.
A estat moltdivertit i entretenit, anquara que...avegadas donava pal.
lo que no m'agradata sigut que no em
pogutelegir la parella amb la que estaries mes agustet treballan.

GUILLEMGALAN

Anònim ha dit...

Aquest text està mmolt bé i m'agrada
molt com escvriviu
jordi guixeras

Anònim ha dit...

Hola companys,
jo també vaig treballar aixó i al principi costava però al final ho vaig entendre molt bé.



Sergi Vicente