16 de desembre 2009

TOTS ENGANXATS!

3r de primària continua amb la moda de les enganxines.

Els alumnes de 3r de primària continuen seguint la moda de les enganxines que van començar a finals del curs passat. Hi ha de molts tipus: Hello Kitty, Nadal, Gelatina.... Cada dia a l'hora del pati les canvien amb els seus amics. La majoria de nens les enganxen en un àlbum de fotografies per poder-les treure i tornar-les a posar quan vulguin. Opinen que és una moda molt divertida i entretinguda i esperem que continuin amb aquesta moda.
Bé, fins aquí hem arribat, el segon trimestre uns altres alumnes faran els articles del blog.
Fins la propera!

Núria Zapatero, Anna Vicente i Albert Ruiz

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Em sembla molt interessant.
Les enganxines que m´agraden son les suaus i les tobes.
Jo quan era petita feía col.lecció i m´agradava molt.
Encara les tinc guardades.
Això de les entrevistes ja se´ns acaba, ara ens tocarà Radio i al tercer trimestre TV Manyanet.
M´ha agradat molt fer aquesta activitat.
Adeu!

Carol

Anònim ha dit...

Durant aquest trimestre hem fet el blog. A mi m'ha agradat molt fer-ho, ha estat molt entretingut i divertit. Hem hagut de buscar informació preguntant als nens i nenes de primària i això ha estat força divertit, espero que les activitats que venen ara (ràdio i TV) siguin tant divertides com ha sigut fer el blog. Avui hem publicat l'últim article de la nostra classe i d'aquest trimestre.


Núria Zapatero

Anònim ha dit...

Durant aquest trimestre hem publicat molts articles però en el segon trimestre els hi toca als de l'A.
Ho trobaré a faltar molt, preguntar els nens, escriure...
Preguntar els alumnes de 1r, 2n i 3é en Anglès ha sigut complicat peró hem intentat dir paraules que entenguessin. Preguntar en Català i Castellà ha sigut molt més fàcil que l'Anglès.

Adéu!

Albert Ruiz

Anònim ha dit...

aquesta experiencia a sigut molt divertida pero lo dolent a estat ens perdiem pati mentres preguntavem als nens del curs que ens tocava entrevistar per el bloc.




guiullem cardil

Anònim ha dit...

Durant aquest trimestre m'ho he passat molt bé, m'ha agradat fer-ho perquè ho he trobat molt divertit de fer. Quan preguntàvem als nens i nenes de primària es reien i no sabien que contestar, tobaré a faltar molt això de preguntar als nens, escriure... hi ha tres idiomes: el Català, l'Anglès i el Castellà, avui hem publicat l'últim article d'aquest trimestre espero que us agradi i que comenteu molt!¡! En el pròxim trimestre escolteu-nos a la ràdio, i en el tercer el TV Manyanet, a veure la televisió!¡!


Anna Vicente

iriaaaaaa ha dit...

k xuli ja m'agradaria fer una col·leccio d'enganxines!!! Ami les que mes m'agraden son las de gelatina perque s'enganxen a la paret!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dew

Anònim ha dit...

Bueno jo vaig publicar aquest article junt amb l'Albert i la Núria,ens hovam passar molt bé,bueno l'Albert com era l'únic nen doncs s'aburria una miqueta... jeje XD.Vem fer molt bé el blog eee...
Bueno jo ara estic a 1r d'ESO hi ha molt treball per aqui...
Quins moments...ai...com anyoro 6è m'enrecordo k ens queixavem perque era molt dur o altres tonteries i ara,t'empapeletan en un moment i hi han moooooolts més deures.
Un petò a tothom!!!

Adèu.
Anna Vicente 1r ESO-C