02 de desembre 2009

¡TV MANYANET ARRASA!

Los alumnos de primero de primaria ven TV Manyanet por primera vez.

Este curso, los alumnos de primero de primaria ven TV Manyanet por primera vez. Opinan que es muy divertido y que les gustaría salir delante de los demás niños de primaria. Nos han dicho que lo que más les gusta es el Munta-t'ho bé, ¡les encantaría ganar el concurso! También les agrada mucho la foto misteriosa, les gustaría que su profesora saliera. Ellos quieren llegar a sexto para presentar delante de sus amigos las noticias del 15x15, no os preocupeis, con el tiempo llegaréis.
¡Os vemos la semana que viene!

Albert Ruiz, Anna Vicente y Núria Zapatero

8 comentaris:

Anònim ha dit...

hOLA!!ESTA MOLT BE L'ARCTICLE, M'AGRADA MOLT,A PART ESTÀ MOLT BEN REDACTAT!
JO LA PRIMERA VEGADA QUE VAIG VEURE 7MANA 7MANA HEM VA AGRADAR MOLT,ARA EL ESPAI QUE M'AGRADA MES ES MONTAT-HO BÉ, HABER SI HI HA SORT HI HEM TOCA ALGUNA COSETA, ENCARA QUE MAI M'HA TOCAT..JEJE
UN ARTICLE MOLT XULO!!!
LAURA SAENZ

Anònim ha dit...

A mi m'agradaria que ya ens toques fer-ho pero m'alegro per ells


Enrique

Anònim ha dit...

El article esta molt ben redactat.
M'agrada molt perque els nens de 1er quan siguin a 6è, i fagin el 7mana a 7mana s'enracordaran d'aquest aricle.


David Minguez

Anònim ha dit...

Hola m' agradat molt el article perque quan vaig veure el programa per primera vegada em vaig quedar bocabadada i per aixo ma il·lusionat veure el article

fins un altre

marta santamaria

Anònim ha dit...

Està molt ben redectat i molt ben pansat.

Albert Ruiz

Anònim ha dit...

M'agradat molt perquè a mi tambè m'agrada mirar la tv manyanet.
Pau Maurel

Anònim ha dit...

I és que tenim una audiència quinzenal de quasi 500 persones, el que suposa un "share" del 100% d'espectadors que veuen la televisió a l'escola divendres de 4 a 5... XD

Albert

Anònim ha dit...

Som els millors per sempre es recordarà 6è C!!!
6èC 4ever!:)
Anna Vicente