02 de desembre 2009

VIGILEU AMB L'AGULLA!

Els nens i nenes de 5è estan fent una costura nadalenca.

Els alumnes de 5è s'ho passen d'allò mé bé fent la seva activitat de plàstica, fer un teixit nadalenc. Hi ha diferents models: un pessebre, campanes, un ninot de neu... diuen que és molt divertit, encara que els posa nerviosos i és una mica difícil.
El treball l'han de fer en un quadre de plàstic, ja foradat. El quadre té dibuixada una silueta amb el dibuix. Al costat tenen una fotografia del model escollit, per mirar el color.
Enfilen l'agulla amb la llana (renoi, com costa!), la passen pels forats del dibuix amb paciència, van fent línies horitzontals i verticals, comptant quadrats...
Els ha quedat un quadre preciós!
Diuen que s'ho han passat fenomenal i que els ha agradat molt!
Fins el pròxim article de 7mana a 7mana!

Laura Saenz i Alvaro Ortiz

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Nosaltres també ho vam fer jeje quins records

Enrique

Anònim ha dit...

Està molt bé, jo m'enrecordo de quan ho vam fer, al principi em va costar molt pero despres ja li vaig pillar el truc.


Nuria Zapatero

Anònim ha dit...

M'ha agradat molt l'article i a mes m'endecordo que jo també vaig fer aquesta activitat.

Fran Martín