16 de març 2010

UNA VISITA MOLT DOLÇA

Els alumnes de quart van visitar Nutrexpa.

Els alumnes de quart van anar en dos dies a visitar la Nutrexpa.
Primer els hi van ensenyar productes i després van anar a veure els mecanismes de la fàbrica.
També els van convidar a esmorzar. Els hi van donar: un got de llet amb Cola-Cao, galetes, ''Phoskitos'' i més coses. Al final els van donar una bossa amb regals, com ara: un poster, un frisbee, un cotxe de joguina, una granota que salta, tres pots de Cola-Cao i molts més.
Abans d'anar-hi van fer un mural amb etiquetes de productes i també informació.
Entra gana només de pensar-ho.

Aina Castelló i Roger Marquillas

5 comentaris:

Anònim ha dit...

A mi em va encantar anar-hi perque les màquines eren molt xules però el que més em va agradar va ser quan vam menjar


Marc Falcó

Anna Dieguez ha dit...

Ola
a mi em va agradar molt la excursió.
Va ser molt divertida i mai fem una excursió d'aquestes.
Molt be redacat.

Anònim ha dit...

M' ha agradat perquè expliqueu molt bé el que van veurer i... quina enveja!;)

Aleix Ricou

Anònim ha dit...

Només de llegir-ho se'ns fa la boca aigua. Crec que anem a fer-nos un got de llet amb Cola-Cao!!!

Txutis i Núria

Anònim ha dit...

Jo també hi vaig anar (quan feia 2n, curs 1985-1986 :O!).

Albert