23 de març 2010

VIAJE EN MINIATURA

Los niños de 1º de primaria irán a Cataluña en miniatura.

El dia 23 de marzo los niños y niñas de 1º recorrerán una réplica de Cataluña en pequeña escala. A nosotros nos hubiera hecho mucha ilusión hacer esta excursión ya que cuando fuimos a 1º no realizamos esta excursión. ¡Qué suerte!
Cataluña en miniatura está situada en Torrelles de Llobregat. Para llegar hasta allí se desplazarán en autocar. Más tarde, cuando regresen a clase, los alumnos realizarán un trabajo donde tendrán que dibujar lo que más les ha gustado.
Les deseamos un feliz viaje.
Javier Cortés y Núria Marrades

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Yo también fui un dia a Cataluña en miniatura, fue muy divertido ver los edificios más importantes pero...tan pequeños!!!


David Ariza

Anònim ha dit...

Segur que va ser molt divertit jo també vaig anar fa temps i va seer molt maco!!

Irene(6è A)

SERGI ha dit...

JO també hi he anat i és molt xulo i està molt bé que els nens i nenes de primer de primària fagin aquestes sortides.

SERGI HOM ha dit...

Està molt bé que els nens de primer fagin aquestes sortides.Jo també hi vaig anar i és molt xulo perque veus tots els edificis importants de catalunya però en miniatura

celia ha dit...

espero k us hagi agraDAT LA EXCURSIO de catalunya en miniatura segur que es veu casa meva

CoMiN ha dit...

jo no e nat a catalunya miniatura pero sagu que mola . segur que surt al camp de lespanyol !!!!
jaja

alex camps ha dit...

espero que els alumnes de 1r s'ho agin pAAssat b pk veuient el camp del barça