12 de novembre 2008

CHAPAS A MOGOLLÓN

5º estrena año con nuevas amigas... ¡LAS CHAPAS!

Este mismo mes los alumnos de 5º curso empiezan a jugar con lo que llamamos tazos, pero no de pokémon ni de fútbol sinó... ¡CHAPAS DE BEBIDA!
Este divertido juego sólo se practica en el recreo, ya que sinó los profesores te requisan las chapas.
El juego consiste en situar dos chapas una sobre otra con la cruz panza arriba, y el jugador que gane en el “cara o cruz” (si sacas cara y el otro cruz, ganas) empieza tirando.
El primer jugador que lance la chapa y haga que salga cara en las dos chapas ganará.
A todo el mundo les encantan las chapas pero...
¡NO OS OLVIDÉIS DE LOS ESTUDIOS!
Pau Riera, Xavi Sans & Alex Soler

10 comentaris:

Anònim ha dit...

què bé s'ho deuen passar amb aquestes noves amigues

Judit Tort

Anònim ha dit...

Em sembla molt bé el que fan els nens de 5è al pati es una cosa nova que mai havia vist a l'escola.
L'article està molt ben treballat i aq demès està en castellà.
Com jo sempre dic els idiomes és mereixen un esforç.

Belén 6è-C

Anònim ha dit...

hola nois!
bon treball ehh!
És veritat ara s'han posat molt a moda les xapes!
I emsembla una bona idea..

Adéu!

Laia 6èC

Anònim ha dit...

Està clar que tot torna! ;)

Albert

Anònim ha dit...

molt be 5e jo tambe jugo a xapes perque tambe soc de cinqué.jo encara no he perdut.



pol marín 5eB

Anònim ha dit...

M'encanten les xapes, i tinc mes de 250 perque em donen en els bars.
Visca el món de les xapes!!!!!



Pol Casado 5è-B

Anònim ha dit...

Esto de las chapas es la moda este curso , esta bien porque pasa mas rapido el tiempo .

Ariadna Puyuelo 5èÀ

Anònim ha dit...

CREC QUE S'HO DEUENN PASSAR MB !! EL TEXT ESTA MB PERQUE EL TEMA CRIDA LA TENCIÓ FELICITATS!!!!
CARLA MARTINEZ (6È-C)

Anònim ha dit...

Hola Pau, Xavi i Alex es u eu currat molt segurament perlomengs 1 o 2 tingeu xapas.

Anònim ha dit...

genial aquest text i que els nens juguin a xapes però es fa estrany veure molts nens jugan a xapes i pocs nens amb pilota NENS US VISIAREU
Laura Arriaga