12 de novembre 2008

UNA ACTIVIDAD DIVERTIDA

Esta semana los recién llegados a primaria han hecho una actividad que nunca habían hecho.

Esta actividad se llama cenefas .
Cogieron un papel con muchos cuadritos de un centímetro e hicieron líneas pequeñitas, unas arriba, otras en el medio y algunas hacia abajo.
Luego las juntaron todas y las pintaron de sus colores preferidos.
Recordamos cuando nosotros hacíamos primero y a nosotros nos gustó mucho la actividad.
Esperamos que al cabo de unos años tengan la misma sensación que nosotros.
Alexey & Sergi

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Sergi i Alexey aquest text esta molt ben redactat hos felicito amics.

Anònim ha dit...

Aixó de les cenefes és molt divertit! Quan jo era petita m'agradaven molt i m'alegru que ja hagin aprés a fer-ne, espero que a els tambés els hi agradi molt!

Meritxell Morte

Anònim ha dit...

Uf, jo a 1r me'n vaig fer un fart, a TOTES les fitxes que féiem en posàvem una i la veritat és que féiem moltes fitxes... xD

Albert

Anònim ha dit...

Encara que hagis de pintar molt això de fer enefes és molt divertit!
M'enrrecordo quan les feiem nosaltres, ens estàvem dies i dies fent-les perquè quedessin be maques. Com les que tenen ells!
Tot i que ara els sembli cansat dintre d'uns anys voldran tornar-ho a fer.
Que ho aprofitin!

Carla García