26 de novembre 2008

LOS NIÑOS DE TERCERO DAN BRINCOS

Los niños de tercero parecen canguros esta semana porque en Ed. Física estan trabajando los saltos.

En clase de Ed. Física hacen deportes, estiramientos, equilibrio, etc. Pero esta semana estan practicando los saltos.
Su profesor, Toni Julián, les ha puesto deberes: practicar los saltos en clase y en casa.
Dicen que les gusta mucho, a pesar de que les cuesta bastante hacerlo.
Deben hacer veinte saltos en parejas y solitarios (con la cuerda), cuatro hacia atrás y quince a pata coja.
Tanto salto y tanto brinco los cansa bastante, pero es el tema que están trabajando.
Aquí nos despedimos de los canguros saltando con ellos!

Meritxell Morte & Judith Sánchez

10 comentaris:

Anònim ha dit...

holaa!
dons sii, deuen semblar uns canguurs!
I els veins haurien de queixarse del soroll!
bueno que es nota que us ho heu currat!
encara que ja ho vam fer, també ho deviem semblaar de cangurs!
adeeu! ;)

Laia 6èC

Anònim ha dit...

què cansats què deuen estar al final seran uns grans atletes


Judit Tort

Anònim ha dit...

Seguro que les gusta mucho dar saltos, i esperemos que no se caigan quando agan un saltoen casa o en classe...

Laura Pujol

Anònim ha dit...

que guai espero que no es caiguin!!
maria 6è-C

Anònim ha dit...

Esta mb redactat m'agrda molt perque te un enfoc que fins ara no l'havia trobat. carla matrínez

Anònim ha dit...

Esta mb redactat m'agrda molt perque te un enfoc que fins ara no l'havia trobat. carla matrínez

Anònim ha dit...

"Tanto salto y tanto brinco" xD
Queden com si fossin el cul del Jaumet! :)

Albert

Anònim ha dit...

Ola m'agrada molt aqest article avui quan le vist m'ha agradat molt.
La foto es el q m'ha soptat mes.
Ferran 6-B

Anònim ha dit...

el meu germa va fer els salts, i ara ja ser perque fa tantes volteretes al sofà!!!!m'ha agradat tant el vostre article que quan vaig haver de treure el paper del vostre article del suro, em feia pena!
silvia margarit

maria ha dit...

hola soc un dels cangurs i finalment he aconsegit fer tots els salts. Ja domino la corda i la meva mare també.
M'ha agradat molt el vostré article.

Maria 3r Prim.