26 de novembre 2008

PETITS METEORÒLEGS

Els alumnes de 5è ja saben mirar el clima d'un indret!

Tot va començar la setmana pasada a la classe de medi social: relleu, clima, vegetació...
Mare meva! Massa coses per estudiar!Els alumnes de 5è estan una mica tips de tant estudi, per això, els professors els han ensenyat a fer un climograma, que els ajuda a aprendre sense memoritzar, sinó practicant.
Sembla fàcil, però compte! Les aparences enganyen i de fàcil no ho és gaire.
Primer van fer un esbós i després, amb l'ajuda dels mestres, el van perfeccionar i el van passar a net en un full de classe.
Els va agradar molt l'activitat però, calia fer-ho net i polit. Si no... s'havia de repetir!

Belén Pérez & Cristina Sentenach

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Segur que els agrada fer un climograma, també aixi és més fàcil aprendre els climes d'un lloc.

Laura

Anònim ha dit...

Millor interpretar que no memoritzar!

Albert

Anònim ha dit...

Hola !
Va ser molt facil pero avegades costava...

ariadna

Anònim ha dit...

La primera vegada que ho feu sembla difícil.Però ja veureu que és ben fàcil.
Natàlia

Anònim ha dit...

Jo sóc un dels alumnes que vaig fer el climograma a classe, i com que em va agradar molt,ara estic recollint les dades de Barcelona durant un mes, per fer-ne un.

Roger 5è A