26 de novembre 2008

UN BERENAR MOLT DOLÇ

El divendres 14 de novembre, van fer un berenar a la classe de quart.

El berenar, com és lògic, va ser a la tarda, tots diuen que els va agradar molt, que va ser divertit, animat i deliciós. La Mireia, la seva "profe" es va atrevir a tastar-ho tot! I va resultar ser molt bo!
Una nena va portar culleres, i beguda, una altra nena va fer pastís d'oreo, i la nena que hem entrevistat va fer pa de pessic de llimona. Els va agradar molt i diuen que gairebé tots els pastissos es van acabar!
Esperem que de grans siguin bons cuiners, cuineres, pastissers i pastisseres!

Laia Pascual & José M Román

7 comentaris:

Anònim ha dit...

MMMMMMM!!!!
NOMES DE LLEGIR AXÒ S'EM FA LA BOCA AIGUA ESPERO QUE AQUESTS PASTISSOS ESTIGUIN DE REXUPETE

JUDIT TORT

Anònim ha dit...

Hola ! Em venen ganes de menjar!!!!
Molt ben redactat!
Adeu!

Meritxell Morte

Anònim ha dit...

llegint aquest text mhan vingut ganes de menjar-me tota la pastisseria de la meva avia .

Quina gana !!!!!!!!

xavier sans

Anònim ha dit...

nyam nyam quina ganaaaa
esperó que ens aguin deixat algu jaja adeww
marta colom viñas

Anònim ha dit...

m'han recordo quan vam fer el berenar pero jo estava malalta i felicitats laia i jose
Cristina boada

Anònim ha dit...

Esta bastant bé però es una mica curt a mi m'hages agradat estar allí per tas tar -los !

Carla Martínez 6è-c

Anònim ha dit...

Caram, berenars? Quina sort, ho arribem a saber...

Albert